Monday, September 24, 2012

reaksi blogger dengan new interface


Assalamualaikum semua....dan hye... entry bertubi-tubi dari saya hari ni...saya perasaan hampir semua blogger jadi tak keruan...contoh entry Sabar lah ye, Wahai Bloggers dari Lyssa

lain pulak dari saya...sebab saya dah memang sejak mula ada new interface blogger ni saya dah guna.... bagi pendapat saya, saya lebih suka begini.... memang yang old interface much more friendly tapi yang new lebih clear dari segi berapa kunjungan, traffic datang dari mana..

dan sekarang dah link kepada google+ (contohnya Anisa's Corner Google+ )
senang nak buat interaction dengan follower dari google+ especially yang silent reader... bila reaksi mereka suruh tukar balik interface, tak tahu saya nak response apa....sebab saya sebalik dengan reaksi tu...

tu sahaja dari saya...lama-lama nanti dah biasa la tu...sama kes macam timeline facebook kan...

No comments:

Post a Comment

thanks for the comment(s) and enjoy to read more

Menu : Terung Masak Sambal Daebak

Bahan-bahan yang diperlukan bergantung kuantiti orang rumah anda yea. Nisa buat untuk 2 orang makan. 1. Bawang putih 3 ulas 2. Terung kecik ...

Popular Post